♥  泰國小食之嚇鬼死  ♥  
(兒童不宜)
大家估吓依盒係乜野黎?
。。。

PDv9579XW8_9RlnQpp5f4A.jpg
你無眼花睇錯!
係青蛙!!!!!
其實係田雞仔!
泰國小食
我媽咪話好好味,所以我俾錢佢買黎食俾我睇。。。

你又敢唔敢食呢????HAHA
MiOU1sbqHO6GwqmIkX81YQ.jpg
不過,我見媽咪食得咁開心,
我最後都有試食田雞啲對腳。。。
嘩,原來好香好味
好似豬肉亁、牛肉乾個啲咁既味


GH3hc1nzUL81h3R9miCQUw.jpg

下圖係泰國雞仔蛋
媽咪話好補!

ZzqwVfXPouUuFqgW0jGvRg.jpg

IUtqshw7FiLwiC26WoHf3Q.jpg

下圖係乾泥鰍,我都OK鍾意食,
因為唔太咸既乾魚仔!
JPi9N8miDvnxkXhgnquA_w.jpg
 
2g1T8RXNmdYxnJVtxmx3tw.jpg  

====== 快啲入黎 FacebookLIKE 我啦! ====== 

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()