我昨日暈左兩次呀!!!~~~慘!


原本諗住昨日去買生日禮物俾個可愛既Keona ,同埋去旺角交做結婚相簿既碟,仲想去食油渣麵,點知........


我由大埔火車站上車後...到了小白鷺既時候,我好想嘔,跟住我好暈,緊緊依靠著小超...隨即眼前一黑.....我休克左....冇晒知覺!

Annamami 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()

見咁多人都唔怕BB小氣,咁我都忍唔住要俾大家睇下我個大懶B先 hehe


今日係第二次約醫生照超聲波(照肚),好攪笑上次就係 6weeks5days 但照左出黎BB既size係6weeks1day大,而今次8weeks5days去照,竟然BB變左大肥B,有9weeks大....


嘩~~~~~BB爆肥呀!!!! hahahahahaha Size有2.29cm,仲要個頭同個身都好圓,我仲見到佢隻手仔,小超見到佢起腳tim呀!!!!

Annamami 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()

懷孕8W5D


晨咁早一起床就衝入洗手間嘔黃膽水.....


Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

懷孕8W4D


訓到1:00PM一起床嘔胃酸,之後同老公&媽咪去食飯!


跟住行公園晒太陽

Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

今晚又嘔胃酦啦~~~~

Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()