19/9/2016 (一) - (第二次懷孕 9 weeks 6 days) 小產了  

 
昨晚在呀婆家整晚都在陣痛
好似等生BB一樣
幾乎無訓過
直到早上7點突然好想走入洗手間
不停痾血+一塊塊既瘀血
到了7:30AM 
胎兒流出來,但還是黐住我
一個像餃子的物體
白肉色的
我用手去慢慢地拿出來
然後放入保鮮袋,準備拿去給醫生看
。。。。
超爸打電話俾吳國光醫生
醫生叫我立即去診所
坐的士11:00AM去到診所
恐怖既事情就發生。。。
醫生要我上產檢床上照陰超,睇下仲有冇其他殘餘組織留在子宮內
佢見到有啲大塊些,就徒手伸入我下體把大塊些的殘餘組織抆出來
 
痛得要命
沒有打任何止痛或麻醉針
之後再照陰超
發現尚有一些小塊
於是我地過去隔離房
雙腳搭上鐵架,醫生用鴨咀夾,同長夾幫我夾出來
痛到我流眼淚
(P.S.: 我以前生Angie既時候都未試過流一滴眼淚,可想而知有幾痛)
再餘下既殘餘組織由於位置太入和太細塊,
所以要食藥排出
。。。。
如果排唔到就要入院刮宮
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()