16/8/2016 (二) - 胎夢及占卜 (第二次懷孕 4 weeks 7 days) 

 
4/8/2016(晚) :  我突然發夢見到我在醫院生了BB,爺嫲走來邊抱著B邊問我係仔定女,我話係仔仔。
 
 
5/8/2016 : 覺得發了奇怪夢,所以試下驗孕,紅D有了2條線
 
 
14/8/2016(晚) :  Angie發了一個夢,在15號起身時話我知: 
媽咪我發夢見到有個女仔(高過我),佢係醫院個度痾VV。所以媽咪會生細妹。
 
 
15/8/2016(晚) : 呀婆發夢,16號起身話曾彭姊妹抱著BB出黎係車度,呀婆一睇話超級得意白雪雪鼻高高,
曾姊妹話係姓曾的BB女,所以婆婆話會生女。
 
---------------------------------------------------
 
14/8/2016 :  我用戎指 + 頭髮 佔卜話我第一胎係女(打圈),第二胎係仔(前後直線),無第三胎(原位)
 
Angie BB時大脾內側有1條摺,人地話下一個係仔
 
HAHA
到照結構就可以開估了!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()