♥  我家AngieB大發卑氣 ♥  

  ANGRY ANGIE-01

 

話說她每次同我出街

都從未試過坐在地上

或訓在地上狂哭大叫

ANGRY ANGIE-02

 

 

但每當有婆婆一同逛街

她就會這樣。。。。

我已經試過唔理佢。。。

唔抱佢

同佢講我回家

用食物引誘佢

都無方法令她起身

一段時間大哭一場

最後,我給她伸手她才肯起身。。。

ANGRY ANGIE-03  

 

這件事真係令我有點恐懼

下次不想帶她出街

   

====== 快啲入黎 FacebookLIKE 我啦! ====== 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()