close

驚左咁多個月,皇室堡彩福(新店) 終於裝完修(其實未完仲有野要加)。


一上到去...."嘩"一聲....令我倆個心都定D...都幾得睇,佢話仲未攪掂,



有BANNER個位置, 會改加張枱+花



 


(接待處+簽名枱)  "全水晶會變色的"


下圖見到有個SALES係SALE緊個電子簽名簿"e導簽"我唔建議JOIN,要成$28XX, 我寧願用返攝影公司送個張簽名布, 又免費送, 只用一日咋嗎, 要花多$28XX join"e導簽" 好唔明智囉, 浪費金錢!


第一: 唔係個個都肯影, 第二: 老人家唔慣用繪畫板簽名, 第三: 原來佢係我之前JOIN個間格仔店主辦....超差....內部運作有點問題...


http://www.wonderfulweddinghk.com/  <---總之我一定唔會JOIN佢地啦!


佢地即係 = http://www.wonderfulbox.com.hk/ (運作唔得, 邊個join得多格就聽邊個話, 私人A/C資料成日send錯, 因為我地成日都收到其他人既a/c資料)


同埋佢地d姊妹裙, 網上都有得買....可能仲平過佢...


 



 


<主場>


嘩! 上面全場天花板舖滿水晶燈,勁!


其實個台係未攪掂,仲有野加:紫色貴妃椅、加立體燈效果...


(由台下望上台)



(由台上望下台)



(主家席)


我會建議,加放少少花會好D,因為個場太多水晶



(台上白色三角琴)



(結婚蛋糕)



<新娘房>


皇室堡彩福的新娘房係我睇過咁多間最鐘意的一間


一入到去,覺得自己好似做左小公主咁....



化妝枱+電視(直播現場)



(連地毯都咁有心思)



(衣櫃:掛裙+放袋+放置行李)



(新娘房的洗手間)


聽講只係塊鏡都貴過人,好似5千幾)



暫時睇住咁多先,9月中再去睇多次。


今次睇完都好滿意,安心啦~~~


期待2010年10月1日來臨


曾師奶誕生大日子


haha



(如果想JOIN E間,可以同佢講1/10大日子既鄒小姐介紹,可能會有多D優惠 ga,但要通知我一聲,因為如果佢問起我都知答佢係邊個)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()