今日同小超行街街,小超買左個Anna Sui 紫色閃閃銀包俾我,好靚!!!!


但好貴....一.一:::: 事關我好粗用的,所以從未買過咁貴既銀包...都唔知幾時會爛


-----------------------------------------------------------------------------------------------*


原本在新加坡小超帶我入去Gucci專門店買銀包,但點知...無個啱心水...雖然我無咁多錢,但我有好多咭要放入去,所以一定要多咭位同埋有得放相片 & 散紙,最後都係放棄左Gucci.....


跟住回到HK小超又帶多次我去睇Gucci銀包....先知原來咁貴...要成3千幾4千蚊一個,所以我都係放棄吧,最後買左個Anna Sui 紫色閃閃銀包,因為Anna Sui 既銀包好靚同較young look,價錢都唔平.....都要成千七蚊  希望唔好咁快爛啦....


-----------------------------------------------------------------------------------------------*


之後,小超留左個電話俾米蘭站預訂(因為個袋暫時無貨),佢諗住送個LV格仔奶粉袋俾我,第時有BB既時候用的,YEAH!!!!!~~~ 期待中!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()