上一次 ,今次我會開始講行禮。



日期: 2010年10月1日(國慶)


事項: 大日子那天的下午...接完新娘,去完男家和即日回門後,就去行禮場地...





剛剛去到行禮場地時(伊甸園8號Hall-櫻花園),係咁俾人捉左去影相,在化妝間我地同幾個妹妹一齊影相,同埋影單人照,影完之後要去接待處簽名,好似係確認文件資料無誤!
 



 
我其中一個花仔(Nathan),係咪好型係呢!!!

 
佢既Partner更係可愛既花女Keona啦!!!  (留意佢地既對望眼神)

 
我另一對花仔花女,傑傑 &安穎,佢地成日都會笑,成個開心果咁
我好鐘意佢地!!!~~~

 
進場行禮儀式 開始

先黎第一對花仔花女;


再黎第二對花仔花女;


跟住,伴娘;


最後,就係我地e對殘晒既新人....



交換戒子 > 讀誓詞 > 揭頭紗 > kiss kiss > 簽名


當時內心說話:老公,我雙眼好辛苦!!! d假眼睫毛太長叉住件頭紗,開唔到眼!


讀誓詞時:老公,我勁緊張,好想喊 (真係喊左出黎)....




oh 就係咁樣.....成交.....賣左個女俾人....


兩對花仔花女係齊度! ^0^


一.一::::: 點解次次影親大合照都唔齊人...
我地應該有 "16個人" 一齊影架喎!!!!


拋花球啦!!!~~~最後就係一位靚女醫生姐姐取得!!!恭喜恭喜!!!! (佢真人真係好靚女)


似唔似舖枱布??? haha 姊妹幫我舖靚佢,for我影相,但....舖舖吓......花仔花女都一齊黎舖埋一份!!! hahaha


都係唔齊人



我的由細玩到大既好朋友!!!



我發生咩事佢都會第一時間出現既好好好朋友!!!



最後更係一個俾我任鬧、俾我蝦、俾我打、俾我任洗錢、照顧周到、


錫到我燶既老公啦!


hahahahhaa



勁閃既婚紗



出發到婚宴啦!!!~~bye bye



沿途紅燈車停下來,行人過馬路時,蹲下來用大機係咁不停影我地......


影到我地開車走....


朋友!! 我地唔係明星喎....!!!!


<  續  >



arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()