♥ iPhone


話說超爸既手機跌壞左,所以超爸決定買部 iPhone
但係佢唔係買俾自己用,而係同我交換
即係我原本用緊 Samsung Galaxy,變左俾佢用
而我就用新既 iPhone
原本諗緊買白色定黑色好
一去到店舖睇......就揀左黑色,因為白色唔靚,同埋唔襟污糟!!!
跟住,超爸帶左我去買個 iPhone殼 (little twins star)


仲買左個太陽能充電器 (亦可插USB充電)

講真.... 用到上手除左影相Clear 些同埋有得換殼 & 多game之外....
我都係仍然鐘意用
Samsung Galaxy多d
因為
Samsung Galaxy個Monitor大好多,多d function,仲睇到有flash既網頁!!!!
同埋,原來iPhone好煩架!!!! 張電話咭都唔同d
要改用細張d既電話咭,咁即係話....我如果電話冇電或者突然壞左
都唔可以即係將張咭換去其他手機用....
唉.....
LOVE MSN表情符號004
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()