20/7/2011 (三) - 懷孕 35 weeks 

仁安入院紙
醫生簽左入院紙俾我啦!!! 
唉....我仲15/16緊....都唔知去邊間醫院生好!
我呀媽堅持要我去私家生 (仁安) ,佢寧願支助下我都唔想我去公院生!
加上探病時間長,就到佢喎!
而我奶奶都想我去私家生,佢話佢以前鄰居同佢講﹐
佢新抱在公立醫院生完之後,發現醫生幫BB吸啖吸得唔好,
攪到BB發高燒,同埋有後遺症! 
之後,佢地抱左呀B去法國醫生睇醫生,共用左 7 萬蚊!!!!
奶奶話仲貴過係私院生BB,加上公院多數醫生都係"口靚"仔同實習生,
所以寧願我係私家生穩陣D喎!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

♥ 28/7/2011 (四) - 懷孕 36 weeks 1 day 

威爾斯入院文件
今日去健康院做產檢,今日開始要見醫生啦!!!
由醫生(女醫生)去幫我摸肚,超痛.....仲痛過俾姑娘摸肚! 
佢話BB個頭差唔多落晒去,佢只摸到少少BB個頭咋!
佢按到我又痛呀B又係咁郁來郁去(呀B肯定覺得好痛),
跟住聽BB心跳,嘩....快到去16x ,攪到要聽好耐先正常返13x
醫生話佢頭先郁過所以心跳好快喎!
(如果係我,我都會心跳加速啦,佢咁大力摸落去,嚇親BB啦!)
之後,俾返正本文件我隨身帶住,因為我隨時生得啦!!!!
醫生話一有咩事就攞E份report走去威院!



arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()