♥  大頭蝦媽媽 ♥  

NSZHNsRcOR1QHuz61ZgOYA.jpg
哎呀~~~
昨日真係“魚”爆!!!



昨日係電話同超爸講,我去沙田瘋狂購物
超爸話好啦!買啦!買啦!
跟住,我就好開心咁走去沙田。

去到一間舖頭買FACIAL CREAM,
當我開開心心諗住係背包裡攞錢包時。。。
大煲粥!!!!
我原來無帶背包出街。。。
咁即係連錢包都無帶出街!!!
SALES姐姐忍住笑既樣子+我媽咪大笑我既樣子
令我覺得好魚~~~

HZXFYF213SKOwRF5CieQ6A.jpg
好彩我有帶手機,手機套裡一早放定張$500
俾左錢之後,打俾超爸求救
被超爸大笑一餐
超爸話:又話瘋狂購物?!連錢包都無帶點買呀?

。真係好魚。
跟住超爸立即飛去沙田救我!
俾錢我繼續購物!

唉,我啲失憶症越黎越崖重啦。。。
75e5CTs_FGGk6W0PrMm1Ig.jpg

====== 快啲入黎 FacebookLIKE 我啦! ====== 



*多謝你既支持*
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()