♥  AngieB 2歲生日 ♥  

各位親愛的BLOG友,你地近來好嗎?
差唔多成半年無UPDATE 個BLOG啦!
呀女唔俾我用電腦。。。(佢會大喊)
現在要趁著呀女訓覺先可以用電腦!

感謝你地對我個BLOG不離不棄
我愛你地

黎緊我會努力UPDATE返
之前既生活事、相片、插畫、食譜。。。


今日我個愛女2歲大啦!
u8jzXBvvAkzZWHqbRwq8.w.jpg
 
 
 
QaOl4gx8HzcdeC.Svvq0Xw.jpg
 
 

以下是一家人出去慶祝時
姑姐同AngieB既對話:


   yVe4OZsq07sGNFCXENaH6A.jpg
 
Wq_pk13ZHw0a56_zgjD.RA.jpg
 
3lBjae4Mss5VV36v_7v51A.jpg 


====== 快啲入黎 FacebookLIKE 我啦! ====== 


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Annamami 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()